Søger lejlighed i Malmø (HASTER)
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Bolig i udlandet > Søger lejlighed i Malmø (HASTER)
Boliger.dk - Søger lejlighed i Malmø (HASTER)
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Søger lejlighed i Malmø (HASTER)

7/7 '14 21:23
Zoje Asllanaj
Hej.
Jeg er en pige på 21 år gammel og kommer fra Randers.

Jeg søger en lejlighed i Malmø (hurtigst muligt). Det behøver slet ikke at være smart eller luksus. Jeg skal have tag over hovedet i ca. 6 mdr. Det skal dog helst være beliggende i Malmø og helst ikke for langt væk fra København.

Alle bud tages imod med kyssende hånd.

NOGEN DER KAN HJÆLPE?
27/8 '14 0:00
Mo Talib
Hej
Har du fundet en lejlighed i Malmø?

Venlig hilsen

Mo Talib
27/8 '14 9:18
Zoje
Hej Talib. Nej det har jeg desværre ikke endnu. Står du og har noget? Mvh. Zoje.
27/8 '14 22:27
Zoje Asllanaj
Hej Mo Talib. Nej det har jeg desværre ikke endnu. Er stadig meget interreseret!! Står du og har noget? Mvh. Zoje.
1/9 '14 15:51
Zoje Asllanaj
Hej Mo Talib. Nej det har jeg desværre ikke endnu. Er stadig meget interreseret!! Står du og har noget? Mvh. Zoje.

Du kan kontakte mig på: zoje93@hotmail.com
1/9 '14 19:52
Kheibar
Hej! Jeg har en 3vær. lejlighed i Malmø .
Har du stadig interreseret ?
11/9 '14 18:32
Masood
Hej jeg søger et til to værelses lejlighed til leje. Nogen kan hjælpe med det?
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet LONE?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom