Fremleje af møbleret/delvis møbleret lejlighed/hus i sønderborg
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Fremleje af møbleret/delvis møbleret lejlighed/hus i sønderborg
Boliger.dk - Fremleje af møbleret/delvis møbleret lejlighed/hus i sønderborg
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Fremleje af møbleret/delvis møbleret lejlighed/hus i sønderborg

26/6 '12 21:28
Georg
Vi er en lille familie på tre,- far, mor og baby. Der søger en lejlighed tæt på sygehuset, da far skal arbejde 2 år i Sønderborg. Mor passer baby imens :-) Vi ser gerne lejligheden/huset er møbleret/ delvis møbleret, da vi ikke ønsker at opsige vores nuværende bopæl.

Ønskes fra januar 2013
28/5 '14 11:32
Susan
Jeg vil genre komme til Sønderborg i sommer 2015 for at arbejde som lærer , men kun for et år. Derfor er jeg interesseret i en møbleret lejlighed eller et lille hus. Det kan ogsaa være lidt ud på landet. Jeg bor I Berlin ob jeg ønsker ikke at opsige min nuværende bopæl. Tak!
2/6 '15 15:24
Janni Lindvang
Hej Susan!

Har en lejlighed ledig pr. 1/7-15 midt i Sønderborg på knap 140 m2.
Nyistandsat for 3 år siden.
Der er tidsbegrænset leje - vi har sat vores hus til salg, men det er desværre ikke solgt endnu.
Lejligheden er i 3 plan med den skønneste udsigt over Alssund.
Hvilken skole skal du arbejde på?
MÃ¥ske det kunne have din interesse
25/2 '16 11:03
Anne-Marie Lauritsen
Hej Janni, er din lejlighed stadig til fremleje?
3/4 '16 10:51
Malene Poulter
Vi er en lille familie på 3, der søger hus eller lejlighed til fremleje i sønderborg og omegn fra. 1/6 2016, grundet vandskade i vores eget hus (med deraf følgende retssag med forsikring) og derfor tidligst kan flytte tilbagetil huset i løbet af dec. 2016. Vi har behov for min. 100 m2 og 3 værelser.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet KASPER?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom