Akut boligmangel - Søger med lys og lygte en lejebolig i københavn
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Lejebolig > Akut boligmangel - Søger med lys og lygte en lejebolig i københavn
Boliger.dk - Akut boligmangel - Søger med lys og lygte en lejebolig i københavn
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Akut boligmangel - Søger med lys og lygte en lejebolig i københavn

19/9 '12 18:36
Christina Dyg
Hej alle,

jeg er desværre kommet i den situation, at den lejlighed jeg bor i pt (og har boet i de seneste to år), nu skal sælges, og jeg står derfor uden lejebolig pr. d. 1 nov. 2012.

Jeg er en pige på 26. Jeg kommer oprindeligt fra jylland, men har de seneste år, boet, studeret og arbejdet i København. Jeg er nu færdiguddannet, og i fast arbejde.

Jeg søger en lejlighed i København (en 2 eller 3-værelses lejlighed). Huslejen må gerne være omkring de 5000 kr om måneden alt inkl.

Jeg er stille og rolig, og holder ikke vilde fester. Jeg passer på den lejlighed jeg bor i, som var det min egen. Desuden går jeg op i, at være en ordentlig nabo, og overholde de ordensregler som er fastsat i ejendommen.

Jeg er tilmeldt diverse boligsider, men desværre har det været uden held, og jeg føler mig nu en smule presset i forhold til min boligsituation!! :(

Jeg håber der er en derude der kan hjælpe - krydser alt hvad der krydses kan, for at der er nogen derude, der kender nogen, der kender nogen, som udlejer en lejlighed :)

Håber på at høre fra en af jer. Jeg kan kontaktes på mail, eller på telefon: 29 85 57 29

Med venlig hilsen

Christina
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ANDERS?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom