Handicap-bolig byttes
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Lejebolig > Handicap-bolig byttes
Boliger.dk - Handicap-bolig byttes
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Handicap-bolig byttes

6/10 '11 8:06
Zita
Hej,jeg har en handicapbolig jeg gerne vil bytte væk,det er en 4-værelses i et plan på 106 m2 i tingbjerg, med have og dyretilladelse,man skal være handicappet for at bo her. tlf. 28629346
24/10 '11 18:57
Pia Lena Olsen
Hej. Hvad vil du gerne bytte til?
24/10 '11 18:58
Pia Lena Olsen
Ps. Jeg har en en bevilling til en handicapvenlig/ældrebolig er det nok?
24/10 '11 18:59
Pia Lena Olsen
Jeg har en 3 Værelses i Helsinge i stueplan.
15/11 '11 12:31
zita
hej pia,helsinge er for langt væk,jeg leder efter en 2-3-værelses i rødovre,brønshøj,vanløse,husum,glostrup,eller herlev.med dyretilladelse.så detsværre.hilsen zita
12/10 '12 21:51
camilla jensen
hej..
jeg har en handicapbolig rækkehus jeg gerne ville bytte væk til noget i gladsaxe eller herlev :) man skal være handicappet for at bo her det kan bare være et lille handicap...
mvh camilla
14/10 '12 15:19
Pia Lena Olsen
Hej camilla. tak for dit tilbud men har fået bolig. Held og lykke.

MVH. Pia Olsen.
22/10 '12 17:43
Michael
Har ikke en bytter, men en meget dejlig andel lige bag rødovre centeret, som er fuldstændig indrrettet til kørestol, med H-parkeringsplads og lift ned til kælder/fællesrummet. det er nybyg fra 06, 106 kvm 3 værelser med have for og bag samt specielt lavet stor køkkent. til 399.000 kr, vurdering 570.000 kr.
22/10 '12 17:50
camilla jensen
tak for tilbudet micheal men har desværre ikke råd til en andel... mvh camilla
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet PIA?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom