Investering i Litauiske Skove
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Bolig i udlandet > Investering i Litauiske Skove
Boliger.dk - Investering i Litauiske Skove
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Investering i Litauiske Skove

15/6 '19 15:20
Jim Thorhauge
Hvis nogen der er træt af 0 rente og inflation der langsomt æder vores opsparing op. og overvejer investerignSkov og land i litauen, som sikker langsigtet investering, hjælper jeg gerne har allerede kæbt 15 landområder og skove til mig selv,
11/7 '19 11:51
Otto Busse
Ha - en "sikker langsigtet investering" - den var god. Bortset fra, at en sikker langsigtet investering ikke findes. Når nu russerne invaderer Litauen, så er det slut med din skov - eller hele din skov brænder af som følge af klimaændringer - eller... Fortsæt selv listen.
Hvad med Bitcoins? Også en "sikker langsigtet investering" - lol!

Otto
11/7 '19 12:46
Jim Thorhauge
Bircoins er et Nulsums spil, som poker, fordig bitcone har en udløbsdato hvor værdien er 0 dkr. Hver person er tjener 10.000 på bitcoin er der en anden der taber samme beløb.

Klimaændringerne er er rigtigt gode for skovene Nordeuropa,

Om skoven om 50 år ligger i Europa Rusland eller hvad betyder ikke noget, Selv Kamarat Staling , turde ikke nationalicere Litauske landbrug eller skov. Ved der er tyske landmænd i rusland. ingen af dem har klaget over deres jord er forsvindet.

En skov giver 7 til 15 tons tømmer pr hektar hver år. selvfølgeligt vil tømmerpriser gå op og ned, Men jeg vil hellere have 1 milion killo brænde jeg ikke kan sælge end en kodelinje eller papirpenge ingen vil have.

Litauen er bedre en Danmark fordig Litaune ikke har grudskyld på skovdrift.
26/9 '19 13:07
Flemming Nørgaard
Hej Jim
Har du en hjemmeside? Det kunne være interessant at læse mere om skov investeringer.

Flemming Nørgaard
https://www.traefaeldning-tilbud.dk
26/9 '19 14:34
Jim Thorhauge
Hej Flemming.

Har ikke lavet en hjemmeside om det. har bare ikke tillid til bankerne, og tør ikke have opsparign i en bank. secielt de sidste 10 år er der trykt penge som ikke set siiden tyskland i 1923,. mit gæt er at alt opsparing er forsvunder i inflation om 10 år.

Har lagt min opsparing i land mest skov, Litaine har ikke ejendomsskat på skove, så bedre profit, og det er inde for EU.

hvis du overvejer det samme kan jeg sagtens hjælpe dig med at finde noget skov.

Jim

den landbrugsjord jeg har jæbt har jeg udlejert til 3 bænder, skoven planlægger jeg at sælge træerne til nogen der kommer og fælder.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ULRIK?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom