Hjælp vi mangler et sted at bo!
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Efterspørg boliger > Lejebolig > Hjælp vi mangler et sted at bo!
Boliger.dk - Hjælp vi mangler et sted at bo!
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Hjælp vi mangler et sted at bo!

8/8 '11 20:28
Ania Hansen
Vi er to unge studerende med en hund og to små kanariefugle som søger et sted at bo.
Vi vil gerne gi mellem 5-6000,- alt inkl.
men skal bruge min 80 km2.
Vi kan ikke låne nogle steder:(
Og mit inskud får jeg ikke før 6 uger efter jeg er flyttet.

PLEASE sig der er nogle som kan hjælpe os?

13/8 '11 7:50
Bjarke
For at finde en lejlighed hvor det er tilladt at holde husdyr, vil jeg anbefale jer, at I opretter en boligannonce på www.husdyr-tilladt.dk, som er et boligmarked for folk der gerne vil holde kæledyr og husdyr i en lejebolig.
14/10 '11 8:23
Daniel
Hej, jeg har et hus i Nordjylland , som koster 4100 der olie på samt at der 2 værelser på 1 salen 1 stue på 28 kvm huset er ca 131 kvm grunden 700 kvm der hæk og stor have samt grill sted, carport der vaske maskine et lille bad og et wc samt der stort rum hvor wc og bad er sammen wc og bad er dog væg i mellem vi står uden bolig , den 31 da vi ikke har råd til at bo her, men kan se i har pengene til det :) vi skal flytte den 31 ! husdyr er vist tiladt men spørger lige vores udlejer huset er fra 1900 tallet pænt vedligeholdt etc skriv på til mig på mail vis det har interrese jeg kan tage billeder af huset vi har tømt det så er der større mulighed for at få et indtryk af pladsen beklager stave fejl da jeg er ordblind !
14/10 '11 8:25
Daniel
Glemte at sige der okay stort køkken med amerikansk køleskab samt en spisestue osse ! :-) Der er internet dog kun 20 mbit som er kabel fra Fullrate samt her os parabol I har mulighed for at overtage begge abonomenter når og vis I flytter ind :) I kunne dog allerede flytte ind snarest muligt så vi ikke skal betale næste måneds husleje :)
19/11 '11 19:44
Hire A Home Helper
Hej, Vi hjælper gerne med at finde den bolig I ønsker jer.
Besøg: www.hireahomehelper.shoppinnet.com
18/3 '13 22:34
Tina Lindgreen
Hej, jeg søger et lyst og stille værelse i Hellerup eller på Østerbro meget gerne med adgang til have eller noget der ligner. Det må højst koste 3500. Vil også smadder gerne dele stue o.l.
Jeg har en andelslejlighed i Kongens Lyngby til salg, billig og lige ved DTU.
16/3 '16 11:53
laila skov andersen
vil gerne havde hjælp søger lille lejlighed i 6630 rødding . hvor der må holdes hund , og meget billig da jeg er på kontanthjælp
14/7 '17 18:16
Provstehuset
Hvis du er studerende og mangler et akut sted at bo så se www.provstehuset.dk flotte nybyggede lejligheder i københavn. Indflytning 1 August 2017 eller 1 september 2017.
14/7 '17 23:34
Sada
Hjælp!!!

Hej mit navn er Sada jeg er 18 år og er studerende og leder efter et sted at jeg er fra haderslev, og leder efter et sted at bo i odense. Huslej maks 2000-3000.
17/7 '17 16:34
Christine
Hej med jer.
Søger virkelig akut et sted. Et lille lejlighed.
Okay værelse. Med lille hund.
Der er sød.

Jeg er 25 år.
Til mellem 2000-4000.
Plz hjælp :-)
19/6 '18 19:59
Cecilie
Hej med jer. Min mormor og onkel står lige nu og skal bruge et værelse eller lejlighed. Tæt på Nørrebro, ca. 5000-6000 om måned.
26/2 '22 22:44
BG
Hej jeg kan hjælpe en pige med dele stuen jeg har 100tv kanaler Viasat Netflix YouTube DVD afspiller film sofa seng med have ny køkken ny badeværelse jeg tager ikke noget husleje bare jeg får kærlighed du kan ringe på telefon nr 42602263 København Nv ingen bilstøj roligt grøn område med vaskemaskine jeg er sød og flink skriv en sms eller ring
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet SVEND?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom