Udlejer betaler ikke depositum tilbage
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Jura > Udlejer betaler ikke depositum tilbage
Boliger.dk - Udlejer betaler ikke depositum tilbage
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Udlejer betaler ikke depositum tilbage

22/1 '12 21:54
Jensen
Vi har haft en lang uheldig proces med vores tidligere udlejer.

Det seneste (og formentligt sidste) problem er, at hun ikke har tilbagebetalt ca. 4.250 kr. i depositum. Hun har accepteret lejlighedens stand, og der er flyttet nye lejere ind.

Hun reagerer imidlertid ikke på mails eller sms. Hun har tidligere gjort brug af denne 'under jorden' teknik.

Der er ikke tale om et voldsomt stort beløb, men jeg ønsker ingenlunde at denne usympatiske kvinde også skal snyde os efter vi er stoppet med at være hendes udlejere.

Hvordan får vi disse penge hjem igen?

Da beløbet er så småt, går jeg ikke ud fra at det kan betale sig at kontakte en advokat, men jeg gør gerne en stor mængde arbejde selv, da dette handler mere om en retfærdig afslutning end pengene vi skal have tilbage eller tiden vi skal bruge på det.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ULRIK?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom