Kælder, ej beboelse godkendt, indskud tilbage.
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Jura > Kælder, ej beboelse godkendt, indskud tilbage.
Boliger.dk - Kælder, ej beboelse godkendt, indskud tilbage.
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk

Kælder, ej beboelse godkendt, indskud tilbage.

24/10 '13 16:12
Sara
Hej. Jeg er desværre kommet i den mest snuskede, fugtige kælder, som ikke er beboelse godkendt. Jeg har boet her i fire måneder nu, og opsagde lejligheden i sidste måned pga dårligt helbred. Nu render jeg rundt med hovedpine hver dag, og vil bare gerne ud af lejligheden nu. Tænkte om udlejeren kan meldes til huslejenævnet og om jeg kan få indskuddet tilbage, eller om han kan holde på det? For ærligt talt er jeg ret desperat, for får det kun værre, og fugt målinger osv er blevet taget, men han vil først gøre noget ved det når jeg er flyttet ud, til det nye år. Nogen med nogle hjælpende input? Det mest fantastiske ville helt sikkert være, at jeg kunne melde udlejeren, og få hele mit indskud tilbage.
24/10 '13 16:50
Sara
Sagen er nemlig den, at udlejer nægter at lade mig flytte før, selvom jeg har nye lejere der gerne vil bo her, trods fugt og at den ikke er beboelse godkendt. Og så snart jeg prøver at presse ham lidt, truer han med mit indskud, osv. Jeg har simpelthen hverken overskud eller kræfter til at slås mere med ham, og jeg kan slet ikke blive boende i de to næste måneder, da mit helbred kun går ned af bakke og jeg er i forvejen eks ryger, så mine lunger har det rigtig skidt af at være her. Så håber så inderligt at der er nogen der kan kaste lys på sagen. Min tanke har jo været at melde ham til huslejenævnet eller skat, så denne ringe lejlighed at blive lukket ned, men min frygt er dog om han så kan holde på mit indskud, eller om der er en lov der kræver at man får sit indskud igen, når nu lejligheden ikke er beboelse godkendt og, at det var jeg ikke klar over ved indflytning.
Skriv dit indlæg her
Vigtigt
Dit indlæg skal være relevant i forhold til det vedkommende der startede tråden gerne vil have hjælp til. Hvis du selv gerne vil have hjælp, skal du oprette din egen, separate tråd.

Hvad er dit navn?
(Vises ved indlæg)
Din emailadresse?
(Vises ikke)
  Send mig en email, nÃ¥r der er nye indlæg i denne trÃ¥d.
Sikkerhedsspørgsmål
(For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet LONE?
 


Se flere boligannoncer

Mangler vi boligannoncer i dit område? Så skriv dine ønsker i forummet og vi vil gøre vores bedste, for at finde boligannoncer der lever op til dine krav. Vi finder boligannoncer med andelsboliger, lejeboliger og ejerboliger til dig. Vi glæder os til at høre fra dig.

Nye tråde via RSS


© 2006 - 2024 BitnoCom