Forumoversigt
Boliger.dk bruger cookies for at huske dine indstillinger, vise relevante reklamer og brugerstatistik. Nogle af disse data bliver delt med sociale medier, annonceringspartnere og analysepartnere. Hvis du fortsætter med at bruge Boliger.dk vil det ses som en accept af disse cookies. Få flere oplysninger. OK, det er forstået..
  Du er ikke logget ind. Log ind eller opret din egen gratis boligannonce.
Du er her: Forsiden af Boliger.dk > Forum > Jura
Boliger.dk - Forumoversigt
Opret annonce Boliger til leje Lejebolig søges Boliger til salg Køberkartotek Bytte bolig Forum
Forumoversigt

Opret et spørgsmål

Kontakt Boliger.dk



Er flyttet fra lejlighed der nu er solgt.
  Jeg er flyttet ud af en lejelejlighed, som nu er solgt til en ny ejer. Jeg har fÃ¥et...
15/1 '14 16:38
Aconto fjernvarme er det inkl. rumafgift
  Hej NÃ¥r man bor til leje i en privat udlejet lejlighed, hvor vi har betalt kr. 1.600...
17/12 '13 17:50
Kælder, ej beboelse godkendt, indskud tilbage.
  Hej. Jeg er desværre kommet i den mest snuskede, fugtige kælder, som ikke er beboe...
24/10 '13 16:50
Tidsbegrænset kontrakt er udløber, udlejer udskyder at lave ny
  Min kæreste og jeg har boet i en lejlighed i 2 1/2 mÃ¥ned med en tidsbegrænset kon...
13/8 '13 19:22
Manglende indskud ved konkurs
  Hej lige et hurtigt spørgsmÃ¥l, sagen er den at for knap 2 mÃ¥neder siden flyttede j...
11/7 '13 10:16
Køb af lejemål
  Hej, jeg har boet i en nedlagt landejendom i 3 Ã¥r. Huset er ret slidt og der bør gÃ...
3/7 '13 12:38
Uopsigelighed
  Mig og min kæreste har set pÃ¥ en tvangs auktion, men der bor en lejer der siges at ...
3/6 '13 7:49
Opsigelser
  hej jeg har med lovligt varsel opsagt min lejer (1 Ã¥rs opsigelse) men hvis min leje...
29/5 '13 18:24
Tidsbegrænset lejekontrakt
  Jeg bor til leje i et hus og har nu for tredje gang fÃ¥et en tidsbegrænset lejekontr...
22/1 '13 16:50
Lejer i tidsbegrænset lejemål
  Jeg bor i tidsbegrænset lejemÃ¥l for 4. Ã¥r. Havde først kontrakt med ejer i to Ã¥r...
1/12 '12 15:26
Lejer skal selv stå for lejekontrakt
  hey jeg skal til og flytte og der hvor jeg flytter hen har jeg fÃ¥et det som jeg vil ...
28/8 '12 14:46
Ophævelse af lejekontrakt ved alvorlig sygdom
  Hej - Hvordan skal en udlejer forholde seg - nÃ¥r en lejer bliver alvorlig syg, og af...
8/8 '12 12:16
Vandafledningsbidrag (kloakbidraget) parcelhus, §3
  Jeg har beboet et ny parcelhus i ca 2 Ã¥r, vi har indgÃ¥et en "lejekontrakt for...
24/6 '12 14:34
Regler for sommerhus til helårsbeboelse?
  Vi overvejer at benytte et lejet sommerhus til helÃ¥rsbeboelse i den sydlige del af Ã...
23/5 '12 14:16
Hus
  Hej min kæreste har et hus sammen med en exkæreste som har været til salg i to Ã¥r...
6/4 '12 0:08
Bytte bolig
  Hej. Jeg stÃ¥r og skal bytte mit rækkehus til et større rækkehus ( 107 m2 4 være...
31/3 '12 23:00
Udlejer betaler ikke depositum tilbage
  Vi har haft en lang uheldig proces med vores tidligere udlejer. Det seneste (og f...
22/1 '12 21:54
Udlejer har "mistet" lejekontrakt - mine rettigheder?
  Hej, Har lige brug for en hurtig juridisk vurdering. I forbindelse med fraflytning...
12/12 '11 20:52
Udlejning af hus
  Hej MÃ¥ man godt ud leje et hus som er til salg? Og hvis man mÃ¥, kan man sÃ¥ lav...
23/10 '11 21:17
Forlængelse af lejekontrakt
  Vi vil gerne forlænge lejekontrakten pÃ¥ vores hus med to en halv mÃ¥ned. Vores lej...
16/6 '11 11:33
Beskatning ved udlejning af værelser
  Undertegnede har aftalt med 2 unge menesker at de kan leje 1 værelse hver med adgang...
24/1 '11 15:31
Forbrug
  Jeg har en lejer som betalet a konto varme og vand. nÃ¥r hun fraflytter før tid skal...
29/11 '10 13:20
Varmeregnskab
  Hejsa har fÃ¥et varmepenge tilbage, men udlejer har trukket idem til afbetaling a...
5/11 '09 17:36

<< Forrige side | Næste side >>

Side
1 2 3 4 5


Opret dit eget spørgsmål
Herunder kan du oprette dit eget spørgsmål omkring boliger.

Hvad handler dit spørgsmål om?
Skriv dit spørgsmål her
Hvilken kategori passer bedst til dit spørgsmål?
Hvad er dit navn? (Vises ved dit spørgsmål)
Hvad er din emailadresse? (Vises ikke til andre)
Send mig en email, når der er svar på mit spørgsmål.
Sikkerhedsspørgsmål (For at undgå spam-indlæg)
Hvad er det sidste bogstav i navnet ULRIK?

© 2006 - 2024 BitnoCom